Sunday, October 2, 2011

Emosjonell utroskap: A Key taktikk for å redde ekteskapet

Høre at din utro ektefelle er "in love" med noen andre er ødeleggende. Jeg hører ofte: "Jeg kan håndtere henne ha sex med noen andre. Jeg tror jeg kan leve med det. Men for henne til å gi seg selv følelsesmessig og "kjærlighet" noen andre ... mann, som er vanskelig. "(Gjerne erstatte ordet han for at hun i denne artikkelen.)

Hva kan du konkret gjøre for å øke oddsen for å redde ekteskapet?

Så ofte fornærmet ektefelle reagerer med intense følelser og trekker ut alle slutter å "vinne henne tilbake."

Han gjelder press. Begs. Lokker. Gjør løfter. Gets i ansiktet hennes. Sender blomster. Arrangerer for datoer. Snakker til hennes familie og venner. Kaller henne på telefonen. Stiller spørsmål ... daglig, noen ganger hver time. Han er på henne som en flue på doo-doo.

Det gjør ikke work.Why? Vel, for en grunn har hun funnet all stimulering og spenningen hun angivelig trenger i sin nye funnet "kjærligheten".

På et dypere nivå dette er forvirrende nok for juks ektemann eller utro kone. Eventuelle andre innspill vil bli overveldende, og hun er ansvarlig for å lukke døren på ekteskapet ytterligere. Plus, er hun egentlig på jakt etter noen stabilitet, noen solide sentrert kjerne som vil holde henne fast når vinden drama lokker henne og blåser rundt henne.

Hvis du bombardere henne med trang din, er du sikkert ikke den personen som kan hjelpe henne på måter hun egentlig søker.

Hun er også ansvarlig for å skape en polaritet og begynne å sammenligne deg til ham. Med din trang drypper over deg, trenger du ikke stå en veldig god sjanse til å komme ut på topp. Beklager!

Her er en taktikk som bidrar til å løse dilemmaet og gir deg en større sjanse for å redde marriage.It heter "back off!"

Stopp trykke på. Bremse ned tempoet. Vær stille - det meste av tiden. Stopp lage forespørsler. Stopp stille spørsmål. Stopp prøver å vrikke ut noen forsikring. Slutte å være en smerte!

Husk at denne "in love" tilstand fade. Du må ha tillit til at den vil. Du trenger tålmodighet. Forholdet vil gå sin gang.

.

Hvis du bombardere henne med trang din, er du sikkert ikke den personen som kan hjelpe henne på måter hun egentlig søker.

Hun er også ansvarlig for å skape en polaritet og begynne å sammenligne deg til ham. Med din trang drypper over deg, trenger du ikke stå en veldig god sjanse til å komme ut på topp. Beklager!

Her er en taktikk som bidrar til å løse dilemmaet og gir deg en større sjanse for å redde marriage.It heter "back off!"

Stopp trykke på. Bremse ned tempoet. Vær stille - det meste av tiden. Stopp lage forespørsler. Stopp stille spørsmål. Stopp prøver å vrikke ut noen forsikring. Slutte å være en smerte!

Husk at denne "in love" tilstand fade. Du må ha tillit til at den vil. Du trenger tålmodighet. Forholdet vil gå sin gang.

Hun trenger plassen. Hun trenger noen stille stunder til å virkelig høre seg selv og møte tomheten innenfra. Det vil være en stemme inni henne som sier "Dette vil ikke vare. Er dette hva jeg virkelig vil? På et tidspunkt må jeg leve i den virkelige verden. Hvor er dette å ta meg? Er det her jeg virkelig ønsker å gå? Hvorfor er jeg så avhengig av ham? Hvorfor føler jeg dette tomme pit i magen min når jeg ikke med ham? Hva sier dette om meg? "

Dette er hennes mulighet til å lære om ekte kjærlighet. Må ikke komme i veien for henne.

Jeg vet. Jeg vet. Dette er lettere sagt enn gjort. Men, må du gjøre det. Det er viktig at du lærer å stille deg selv, kontrollere deg selv og holde på den rette og smale sti.

På dette punkt med dem jeg trener, lærer jeg dem en ferdighet som heter "lading nøytral" for å hjelpe "back off". Bruk som skill.This vil ta litt innsats. Det kan ta litt coaching eller terapi. Det mest sannsynlig vil kreve at du blir kjent med deg selv bedre, at du får mer tillit til deg - bortsett fra hva hun gjør med ham - at du bygger et sterkt fundament i henhold til deg selv som kan vær noen storm.

Dette er din mulighet til å vokse til et annet nivå.

Oh, forresten. Hun vil legge merke til! Og .... Hun ville like det.

No comments:

Post a Comment