Thursday, October 6, 2011

Utroskap: Hvordan My Marriage Made Me Do It Is A Cop-Out

Spør noen om hvorfor de hadde, eller har en affære og du kan høre noe sånt som dette: "Jeg har en elendig ekteskap. Mitt ekteskap er dødt. Det er ingen intimitet, ingen sex, og ingen spenning. Kjærligheten er borte. Vi har vokst fra hverandre. Jeg kan ikke stå ekteskapet. Det var ingenting som skjer i ekteskapet, og saken bare skjedde. "

Disse uttalelsene er rasjonaliseringer og ikke klarer å "komme på" de underliggende problemene.

Viktige punkter:

1. Det er som om et ekteskap er et dyr gått dårlig. Et ekteskap har ikke et liv i sin egen. I virkeligheten er det ikke noe slikt som et "ekteskap". Ene er "gift" som et resultat av å gjøre noen løfter og signere et papir på ett punkt. Etter at papiret er signert, fortsetter to personer å kommunisere og handle mot hverandre på bestemte måter som de håper vil hjelpe dem får det de enkeltvis vil. Akkurat som det ikke er noen "ekteskap", er det ikke noe slikt som en "forhold." Det finnes imidlertid måter å forholde seg til der hver person er ansvarlig. Husk komikeren Flip Wilson (at datoer meg) og hans "Djevelen fikk meg til å gjøre det" sketsj?

2. Vi idealisere "ekteskap" eller "romantiske forhold" med forventning vi får det vi vil, uten store anstrengelser for å starte opp. Filmene, populær offentlig presse og romaner / fortellinger hjelper ikke stort her. En "ekteskap" er bak de åtte ballen fra ordet gå. "IT" ikke kan vinne.

3. Fra dag én fleste av oss ikke har en anelse om hvordan du kan få, bygge, pleie og opprettholde sunn og intime måter å forholde seg. Vi trenger kjærlighet 101 'og det er ikke der. Vi stole på eksperimentering eller dårlige modeller.

h forsøk på å starte opp. Filmene, populær offentlig presse og romaner / fortellinger hjelper ikke stort her. En "ekteskap" er bak de åtte ballen fra ordet gå. "IT" ikke kan vinne.

3. Fra dag én fleste av oss ikke har en anelse om hvordan du kan få, bygge, pleie og opprettholde sunn og intime måter å forholde seg. Vi trenger kjærlighet 101 'og det er ikke der. Vi stole på eksperimentering eller dårlige modeller.

4. Hvis "ekteskap" er død, hvorfor skulle i verden man velge å ha en affære? Snakk om å hoppe fra asken til ilden. Det er virkelig dumt. Du legger et helt lag av svik og skam som etter hvert vil resultere i konsekvensene mer alvorlige enn det nærmer seg din ektefelle og sa: "Jeg er veldig ulykkelig. Hva jeg gjør med deg tydeligvis fungerer ikke. Jeg vil ut. "Jaja, kanskje noen folk trenger mer problemer og lidelse.

5. Hvis "ekteskap" er dårlig, selvsagt, jeg har ikke å se på meg. Jeg kan skylde på "det" eller den andre. Noen av oss finner det vanskelig å se på meg. Noen av oss vet ikke hvordan de skal se på meg. Noen av oss aldri tenke på å se på meg.

Tips: Hvis din partner / ektefelle er å ha og affære og klandrer den på "ekteskap" ikke kjøpe seg inn i den. Den "ekteskapet" er ikke problemet. Du er ikke problemet. Din ektefelle / partner valgte affære ut av uvitenhet, frykt eller utilstrekkelighet.

No comments:

Post a Comment