Monday, October 3, 2011

Utroskap: Forskjellen mellom et raseri og hevn Affair

Den femte affære jeg skissere i min bok, "Break Free From The Affair" heter: ". Jeg ønsker å komme tilbake på ham / henne" Dette er hevn affære.

Det skjer i et ekteskap hvor en føler seg tilsidesatt på noen måte og søker hevn ved å delta i utroskap. Det er mindre en bevegelse mot den andre personen, og mer en bevegelse bort fra ens ektefelle.

Key Points:

1. Saken kan være en direkte respons på saken av ektefellen. "Jeg skal vise deg! Ta denne! Jeg vil du skal såre så mye som jeg vondt "Eller saken kan være hevn for noen annen form for cut-off eller oppfattet følelsesmessig skade". Jeg ikke får nok her, så jeg skal vise deg "Eller! "Der fikk jeg din oppmerksomhet!"

2. Dette skjer typisk i et ekteskap hvor effektiv personlig konfrontasjon ikke skje eller skjer ineffektivt. Det er en mistillit til å uttrykke seg selv fullt ut til den andre personen. Det ekteskapelige forholdet vanligvis er preget av høflighet, men de to, i hovedsak, ikke kjenner hverandre veldig godt. De er høflige, men det er ingen brann. De ønsker kanskje mer, men er ikke sikker på hvordan å få mer.

3. Brannen som ikke finnes er en ulmende spenning under overflaten av ekteskapet. Spenningen kan være et resultat av frustrasjon at en eller begge opplever når de tror at deres behov ikke blir oppfylt. Det er et genuint ønske om mer - fra ektefelle - men det er ikke skjer.

mer, men er ikke sikker på hvordan å få mer.

3. Brannen som ikke finnes er en ulmende spenning under overflaten av ekteskapet. Spenningen kan være et resultat av frustrasjon at en eller begge opplever når de tror at deres behov ikke blir oppfylt. Det er et genuint ønske om mer - fra ektefelle - men det er ikke skjer.

4. Denne formen for hevn affære fungerer som en wake-up call for forholdet. Hvis, og jeg bruker ordet hvis advisedly, kan paret "get it out" - renne av spenningen - og begynne å snakke om behov, ja, står forholdet en meget god sjanse til å snu til noe fantastisk. En eller begge må si med en stor lidenskap, "jeg virkelig ønsker deg! Jeg ikke lenger vil betale for det kokende frustrasjon og tilsynelatende likegyldighet overfor mine behov. Dette er hva jeg trenger og forventer ... .. "

5. Det er en annen form for hevn affære som holder mindre håp og er mer ødeleggende. En hevn affære kan være et resultat av langvarige og uløste sinne eller raseri mot det motsatte kjønn. Det er et vedvarende mønster av personen skyve andre unna med raseri eller sinne. Det er også en stor projeksjon, eller denne personen skylde på andre for hans / hennes situasjon.

Seks. Denne form for sinne er mer raseri enn frustrasjon. Rage kommer fra et ønske om å skade heller enn fra frustrasjon behov ikke blir møtt. Denne personen viser litt bekymring, så vel, for den andre personen. Mens noen mer frustrert fordi de ønsker at deres behov møtt, er vanligvis mer hensyn til den andre personen.

Tips: Begynn å lage skiller mellom raseri og frustrasjon. Bestem type hevn affære dere må møte. Hvis det er raseri, lære å beskytte deg selv og sette grenser. Begynn å ta eksepsjonell vare på deg selv. Begynn å si nei! Hvis det er en affære av frustrasjon, begynner å se på dine behov. Identifisere og uttrykke disse behovene. Ta en risiko. Skru opp lidenskap knappen. Våg å engasjere seg om behov, både din og de andre.

No comments:

Post a Comment