Wednesday, October 12, 2011

Seksuelt Addicted? 10 viktige spørsmål å Ask

Det er mange ting i vår kultur som grip oss og ikke vil la gå. Noen ganger sex er en av dem. Kanskje det er tilfelle for deg eller din ektefelle / partner.

Seksuell avhengighet spiller en fremtredende rolle i "Jeg kan ikke si nei" slags utenomekteskapelige affære jeg skissere i min E-bok, "Break Free Fra Affair".

Disse spørsmålene er ment å hjelpe deg å bli mer bevisst på noen atferder som kanskje indikerer at sex har tak på deg. Hvis du svarer ja på tre eller flere spørsmål er det sannsynligvis lurt å ta en nærmere titt på stedet for sex i livet ditt.

1) Har jeg sex på upassende tider, upassende steder og / eller med feil folk?

2) gjør jeg løfter for meg selv eller regler for meg selv om min seksuelle atferd som jeg synes jeg kan ikke følge?

3) Har jeg mistet tellingen av antall seksuelle partnere jeg har hatt i de siste 3 år?

4) Har jeg sex uavhengig av konsekvensene (f.eks trusselen om å bli tatt, er risikoen for å pådra herpes, gonoré, AIDS, etc.)?

5) føler jeg ubehag om masturbasjon min, fantasier jeg engasjere seg i, de rekvisitter jeg bruker, og / eller steder der jeg det?

6) føler jeg sløvet, utslitt, kynisk? Er jeg på veien til det?

7) føler jeg at livet mitt er uhåndterlig grunn av min seksuelle oppførsel?

8) Har jeg sex som en måte å håndtere eller flykte fra livets problemer? DOI føler seg berettiget til sex? Føler jeg som om jeg har tjent sex?

9) Må jeg ha et seriøst forhold truet eller ødelagt på grunn av utenfor seksuell aktivitet fra min side?

10) føler jeg at mitt seksualliv påvirker mitt åndelige liv på en negativ måte?

For mer informasjon om seksuell avhengighet og utroskap, besøker nettstedet mitt.

No comments:

Post a Comment