Sunday, October 9, 2011

The Revenge Affair: Kjennetegn ved ekteskapsbryteren

"Jeg ønsker å komme tilbake på ham / henne" er en av seks typer av saker jeg skissere i min E-bok.

Dette er "hevn affære." Det skjer i et ekteskap hvor en føler seg tilsidesatt på noen måte og søker hevn ved å delta i en affære.

Det er mindre en bevegelse mot den andre personen, og mer en bevegelse bort fra ens ektefelle. Den fornærmende ektefelle mangler vanligvis ferdighetene til personlig konfrontasjon eller er skremt av utsiktene til noen "blir forbannet."

Når du vurderer denne typen affære, gjør et skille mellom hevn og raseri. Hevn er ikke raseri. Rage kommer fra en annen kilde, som beskrevet i en av de andre typer saker.

Her er noen kjennetegn ved personen som bruker utroskap som hevn:

1. Vanligvis er ganske uforutsigbar og uberegnelig i hans oppførsel.

2. Har en hard tid å ta beslutninger.

3. Er ofte utålmodig og irritabel når ting ikke går hennes vei.

4. Noen av harme synes å "sive ut" langs kantene, kanskje når du minst venter det.

5. Engasjerer seg i erting.

Seks. Kan være sta og urokkelig.

7. Kan ofte ta opposisjonell vise og stolthet seg på å være imot eller ta en upopulær holdning.

8. Kan ha øyeblikk av impulsiv atferd og merkes med høy stressede eller tett kablet.

9. Har en underliggende verdensbilde som er pessimistisk. Glasset er halvtomt.

10. Har en tendens til vin eller klage.

11. Kan ha øyeblikk av sullenness og motløshet.

12. Kvinner kan reagere veldig intenst under menstruasjonssyklusen. Menn kan virke veldig humørsyk på visse tider av måneden.

13. Manipulerer andre med uforutsigbarhet og demandingness.

14. Familie av opprinnelse ofte preget av fraksjoner og søsken rivalisering.

15. Har problemer med intimitet siden hennes atferdsmønstre skyve folk unna.

Hvis du er interessert i å lære om de 6 andre former for utroskap jeg skissere i min bok, "Break Free Fra Affair", besøke min hjemmeside.

No comments:

Post a Comment