Tuesday, July 24, 2012

Finne ut hva nettsteder min mann besøker

I tvil svært at jeg er den eneste som ønsket å finne ut hvilke områder som er min mann besøker.


Én forekomst


Dessverre er folk mistenkelig av naturen. Det tar bare en liten ting å ha hjernen vår arbeider i overdrive prøver å puzzle er ute. Noen ganger er det noe så enkelt som overhearing en kommentar, eller del av en samtale. Det kan også være noe sånt som penger som blir brukt på webområder som du aldri hørt om. Selvfølgelig er det dårlige tingen om det noen ganger fakturaen håndteres av en annen handelsmann og ikke selve nettstedet de var på. Det kan være tusenvis av små ting som gjør at du ønsker å finne ut hvilke områder som er min mann besøker. Hovedpoenget er at det ingen spiller rolle hva én forekomst som det var, eller hvis det var en hundre; du ønsker fortsatt å vite.


Løsning


Nå jeg kan finne ut hvilke nettsteder besøker min mann. Det viser seg alt jeg trengte var programvare. Med riktig program jeg kan logge på en egen konto og se overalt gikk han. Alle områdene som er oppført. Jeg kan også se hvor lenge han var der. Dette er nyttig fordi det la oss meg vite hvis han var der ved et uhell. Ingen tilbringer timer på et område som de ikke gjorde bety å besøke. Jeg kan også sammenligne dem og se hvilke som han går til igjen. Jeg har også oppdaget et mønster for da han fikk online og gjorde hans surfing.


Dette programmet virket som en drøm, og holdt seg helt skjult etter at jeg fikk den installert. Han hadde ingen anelse om det var der. Det aldri viste seg på programmer-listen eller i startsekvens. Jeg kan finne ut hvilke områder som er min mann er å gå med dette programmet, og det hadde evnen til å overvåke hans laptop for. Så gjorde ikke det saken hvilken som han pleide å gjøre hans web overflate; Jeg kunne finne ut hvor han gikk. Med dette programmet jeg kunne se hva han gjorde online, og det ga meg stedene der han brukte penger i stedet for bare en separat handelsmann som behandlet betalingene.


Mer


Dette programmet gjør mye mer enn bare webområder. Den hadde en tastetrykk-funksjon som holdt styr på alt han skrev på datamaskinen. Det også la meg lese hans øyeblikkelige meldinger. Ja mener jeg alle meldingene som han sendt og mottatt i hans direktemeldingsprogram. E-post var også tilgjengelig for meg å lese i detalj også. Det var virkelig mye mer enn en måte å finne ut hvilke områder som er min mann er å gå, men det var også svært, svært effektivt. Jeg angret aldri å kjøpe det, og jeg tviler du ville enten. Det spiller ingen rolle hvorfor, men du kan finne ut hva han gjør. Jeg kan ikke love at du vil like hva du finner, men jeg var bedre å vite enn bekymre det.

No comments:

Post a Comment