Saturday, July 28, 2012

Hvordan å lese min Wife�s tekst meldinger elektronisk

Lære å lese min kones tekstmeldinger online er noe som kan være interessant for mange ektemenn. Skal du trenger et par ting for å oppnå dette.


Smart telefon


Du må først din kone telefonen skal være en smart telefon. Ikke alle gjør og modeller vil fungere, men hvis det ikke er en smart telefon du vil ikke få det til å fungere i det hele tatt. Det er programvare som bruker Internett-funksjoner på smart-telefoner til å videresende meldingene til en annen konto. Så er for å kunne lese min kones tekstmeldinger online alt du trenger å gjøre å logge på kontoen. Du må sjekke med programvaren og sikre at det fungerer med telefonen din kone har. Du kan også vil og kontroller at det er kompatibelt med telefonen carrier du bruker også. Noen av dem kan ikke satt opp til å bruke alle de ulike typene operatører, selv om de fleste vil inneholde de største mobiloperatørene.


Smart telefon spion-programvare


Telefonen selskapene ikke gir deg detaljene for tekstmeldinger på alle telefon. Du kan ikke bruke telefonselskapet for å lære å lese min kones tekstmeldinger online på grunn av dette. Du kan bruke smart telefon spion-programvare for å gjøre det selv. Denne typen programmet er konfigurert til å videresende meldinger fra telefonen til en egen konto. Det registrerer alle meldinger som er din kone sender samt alle de hun mottar. Du må være forsiktig skjønt når vi leter etter et program. Enkelte selskaper vil belaste telefonen for videresending. Dette betyr at du kan ende opp med å betale for hver melding to ganger. Cellen telefon regninger er allerede høyt nok uten dette ekstra kostnader. Kontroller at du se etter en som ikke gjør dette.


Med noen av disse programmene vil du få mye mer enn å lære hvordan å lese min kones tekstmeldinger elektronisk. Ikke bare vil de registrere alle tekstmeldinger, men noen av dem vil gi deg ringe loggdata. Mens de ikke kanskje egentlig registrere telefonsamtalen, vil de gi deg noen grunnleggende informasjon som som de kalles, og hvor lenge samtalen varte. Du kan også få en annen addert ansiktstrekk. Noen av spion-programvare registrerer også alle bildene og videoene som ble tatt av telefonen. Disse er lagret i kontoen din å kunne vise også. Til slutt, noen av disse tjenestene inkluderer en GPS-plassering på telefonen hver tretti minutter. Dette betyr at du får så mye mer enn bare lære å lese min kones tekstmeldinger elektronisk. Du vil se på forskjellige varianter å finne ut hvilke som er inkludert i pakken du vil. Noen av dem kan inneholde noen av disse funksjonene som en pakke, men andre kan tilby disse tingene separat. Hvis de er atskilt, kan du tilpasse din pakke som passer ditt budsjett og dine behov.

1 comment:

  1. Mitt navn er Lilian N. Dette er en veldig gledelig dag i livet mitt på grunn av hjelpen Dr.saguru har gitt meg ved å hjelpe meg med å få tilbake eksmannen min med hans magi og kjærlighetsform. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og søkte skilsmisse, men da jeg kom over Dr.saguru e-post på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få tilbake eksen sin og hjelp til å fikse forholdet. og få folk til å være lykkelige i forholdet deres. Jeg forklarte situasjonen min for ham og søkte deretter hans hjelp, men til min overraskelse fortalte han meg at han vil hjelpe meg med saken min, og her feirer jeg nå fordi mannen min har forandret seg totalt for alltid. Han vil alltid være ved meg og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg nyter virkelig ekteskapet mitt, for en flott feiring. Jeg kommer til å fortsette å vitne på internett fordi Dr.saguru virkelig er en trollformler. TRENGER DU HJELP, SÅ KONTAKT DOKTOR SAGURU NÅ VIA EMAIL:drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +12098373537 Han er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt. og er også perfekt i
    1 KJÆRLIGHETSSTAVELSE
    2 VINN EX TILBAKE
    3 FRUKT AV LIVMEREN
    4 KAMPANJESTAVELSE
    5 BESKYTTELSESTAVELSE
    6 FORRETNINGSSTAV
    7 GOD JOBB STEVELSE
    8 LOTTESTEVELSE OG RETSSAK.

    ReplyDelete