Sunday, July 22, 2012

Hvilke nettsteder er min mann på

Områder er er min mann på et spørsmål som er sannsynligvis spurt av mer enn én kone. Det er menneskets natur å være mistenkelig, spesielt hvis du allerede ser noen ting som bare ikke legger opp.


Hvilke nettsteder er min mann på; Hvordan finner jeg ut svaret på det? Jeg har prøvd leter gjennom datamaskinen historie, og bla gjennom historien, i tillegg til informasjonskapsler som er på jakt etter ledetråder eller navnene på områder. Min mann er imidlertid en heller via mann det at han sletter historie med jevne mellomrom. Det er en av grunnene til at jeg begynte å få mistenkelige i utgangspunktet. Det er ingen god grunn til å slette loggen som ofte; i alle fall ikke en som jeg kan tenke på. Jeg mener vi kjøre skanninger regelmessig for å se etter virus og slikt, men det betyr ikke at historien må være tørke av feilfri hver gang når han er ferdig surfing på Internett. Ikke med mindre han skjuler noe. At minst som er hva jeg trodde.


På grunn av dette begynte jeg på utkikk etter en måte å finne et svar. Jeg var mer enn litt nysgjerrig å vite hva nettsteder er min mann på. Jeg skjønte hvis jeg visste at jeg ville ha et bedre inntrykk av hva han gjorde og kanskje hva han gjemmer. Hva jeg fant, var et program som kan lastes ned til datamaskinen og installert. Etter dette punktet ville det er helt skjult på datamaskinen og ikke vises i det hele tatt. Det vil ikke vises på listen over programmer, eller når maskinen starter. Det vil bokstavelig aldri vises på datamaskinen ved et uhell. Det tillate meg å se hva nettsteder er min mann på ganske enkelt. Jeg bare Logg inn og bla gjennom informasjonen den har samlet inn. Jeg vil fortsatt kunne se hvor han var selv om han sletter historie på datamaskinen. Alle opplysningene hentes uansett om han prøver å skjule det eller ikke.


En gang på datamaskinen ville det registrere hvert område som datamaskinen gikk til. Det var ikke vanskelig å finne ut hvilke var på besøk min mann. Min surfing var begrenset til e-postadressen og våre bank-området. Ikke virkelig vanskelig å finne når de var de eneste stedene jeg gikk. Men dette området fortelle meg hvilke nettsteder er min mann på, og det også holdt styr på hans emails for. Alle e-postmeldinger som han sendte var det for meg å lese. Det hadde også alle-han mottatt for meg å vise. Dette tillater meg å lese begge sider av samtalen. Jeg definitivt har mer enn jeg bargained for. Jeg var litt skuffet i min mann, men takknemlig at jeg var sta nok å finne en måte å finne hvilke områder er min mann på. Hvis jeg ikke hadde ønsket å finne ut så dårlig, ville jeg aldri funnet det jeg gjorde.

No comments:

Post a Comment