Sunday, July 29, 2012

Jeg mistenker at min ektefelle er juks - 5 ting du bør gjøre neste

For personer som har mistanke om at deres ektefelle kan være bedrager opp på dem, kan det være en felles og ennå svært smertefullt praksis å kjøre forestilte bilder av deres juks ektefelle gjennom deres sinn. Det er så fristende å forestille seg en ektefelle som er involvert i en brennende het kjærlighet affære med en attraktiv "andre" mann eller kvinne som har eksistens truer ditt forhold.


Mens det kan føles som self-torture, er forestille din ektefelle som er involvert i en utroskap typen situasjon faktisk helt naturlig. Tross alt, når fakta som vi har å gå på om en mulig affære er få og langt mellom, er den mest naturlige tingen i verden å gjøre å prøve å forestille seg hva må gå. Men det er enda bedre å få vite sannheten.


Hvis du sier til deg selv, "Jeg tror min ektefelle er juks", er her 5 ting du bør gjøre nå:


1. Finn ut hva det egentlig skjer:


Hvis du mistenker at din ektefelle er juks, er han eller hun sannsynligvis. Selv om de ikke er involvert i en faktisk affære, de meget vel kan være involvert i det som kalles en emosjonell affære med en annen person. Eller de kan bare være fornøyd med at ekteskapet og sporadisk sette seg i situasjoner som kunne ligne en affære fra utsiden.


Den beste måten å finne ut er å be din ektefelle hvis noe som skjer. Selvfølgelig, om det er noe skjer, vil din ektefelle sannsynligvis nekte muligheten. Det er helt greit: hva du leter etter er hvordan de reagerer på hva du sier. Hvis de handler virkelig vondt og opprørt, har du fått ting helt galt. Men hvis de prøver å endre emnet eller børste den av, er en affære sannsynlig.


2. Få dem til å innrømme at det er et problem:


Hvis du tror det er en affære skjer, er den neste tingen å gjøre å få din mann eller kone tilstå til den. Du kan ikke få dem til å faktisk si de er juks på deg, men hvis du fortsetter med de riktige typene spørsmål, er det sannsynlig å grave opp noen av upassende atferd han eller hun er engasjert i noensinne. Det er viktig å få deres adgang noe ikke sunt for ditt forhold som skjer.


3. Kontroller at du definerer juks i bredest mulig forstand:


Husk at selv om din ektefelle ikke har faktisk hadde sex med en annen person, kan de fremdeles være involvert i en emosjonell affære. Pass på at når du snakker med din ektefelle du definerer begrepet bredt nok slik at de ikke få defensive og musling opp. Målet bør være å holde dem snakker.


4. Bestem deg for om du kan forplikte seg til helbredelse forholdet:


Hvis du får din ektefelle innrømme at en affære av noe slag som skjer, vil du trolig være veldig sint, trist, vondt, eller alle de ovenfor. Disse følelsene er helt naturlig. Og ennå, på dette punktet, må du holde dine følelser i sjakk. Høyre nå, må du bestemme i ditt hjerte om du kan forplikte seg til helbredelse problemet som forårsaket utroskap eller ikke.


5. Avgjør om få rådgiving er fornuftig:


Hvis du og din ektefelle beslutter å arbeide med din problemer sammen, kan du vurdere å gå til en profesjonell rådgiver. Også, gjør din forskning for å finne råd som kan hjelpe deg med å overleve saken og komme tilbake til en helse-plass i deres liv på nytt.


Gjøre disse 5 ting hvis du mistenker at din ektefelle bedrar opp på du.

1 comment:

  1. Mitt navn er Lilian N. Dette er en veldig gledelig dag i livet mitt på grunn av hjelpen Dr.saguru har gitt meg ved å hjelpe meg med å få tilbake eksmannen min med hans magi og kjærlighetsform. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og søkte skilsmisse, men da jeg kom over Dr.saguru e-post på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få tilbake eksen sin og hjelp til å fikse forholdet. og få folk til å være lykkelige i forholdet deres. Jeg forklarte situasjonen min for ham og søkte deretter hans hjelp, men til min overraskelse fortalte han meg at han vil hjelpe meg med saken min, og her feirer jeg nå fordi mannen min har forandret seg totalt for alltid. Han vil alltid være ved meg og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg nyter virkelig ekteskapet mitt, for en flott feiring. Jeg kommer til å fortsette å vitne på internett fordi Dr.saguru virkelig er en trollformler. TRENGER DU HJELP, SÅ KONTAKT DOKTOR SAGURU NÅ VIA EMAIL:drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +12098373537 Han er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt. og er også perfekt i
    1 KJÆRLIGHETSSTAVELSE
    2 VINN EX TILBAKE
    3 FRUKT AV LIVMEREN
    4 KAMPANJESTAVELSE
    5 BESKYTTELSESTAVELSE
    6 FORRETNINGSSTAV
    7 GOD JOBB STEVELSE
    8 LOTTESTEVELSE OG RETSSAK.

    ReplyDelete