Monday, July 23, 2012

Hvilke nettsteder er min kone på

Hvilke nettsteder er min kone på? Det er alle slags grunner til at de kunne lurer på dette, eller få mistenkelige om hva hun kan gjøre. De kan selv start snooping gjennom telefonen ser for å finne noe som vil gi dem et svar og ikke flere spørsmål. De er bare går å få så mye av historien eller fra cookies, og det er hvis vi ikke tørke dem rene. Jeg vet ikke om deg, men tørke dem rene var ikke noe som jeg syntes om alle som ofte. Men gjort det forstand at jeg gjorde det oftere.


Nå hvordan finner jeg hvilke områder er min kone på? Hvis historien er ren, hvordan de finner? Jeg gjorde ikke tror at de kunne. Jeg var nesten positive og cocky at de ikke kunne finne meg. Jeg fant ut at jeg var helt galt en dag mens jeg var å surfe rundt på Internett. Jeg kom over noe som virkelig, virkelig fanget meg med overraskelse.


Det var et program som kan installere rett på datamaskinen som ville tillate en person til å ikke bare se hva nettsteder ble besøkt, men alt som ble gjort på datamaskinen. Jeg mener alt. Den hadde en tastetrykk-funksjon som i utgangspunktet kunne fortelle deg hver nøkkel som er skrevet inn på datamaskinen. På grunn av dette kan du finne ut passord, e-post, direktemeldinger, bare alt. Du kan få passord for alle kontoer uansett hvem de var satt av, og hva de gjorde på nettsteder, selv etter at de har funnet ut hvilke områder som de var på.


Programmet var også i høye plasseringer fordi det hadde blitt brukt av visse myndigheter å holde rede på personer. Det gikk helt skjult på datamaskinen etter at den ble installert og registrert alt. Det var svært effektiv for å finne ut hvilke områder er kona på. Likevel, den også gjorde så mye mer enn det. Det var ikke mulig at du kan holde noe hemmelig fra dette programmet. Selv om du slettet e-post eller meldinger, eller selv datamaskinen history; Det ble fortsatt spilt inn og det for visning.


Ved hjelp av dette programmet vil fortelle deg hvilke områder er kona på, men det vil også fortelle deg alt annet. Den viste e-postmeldinger sendes og mottas slik at du kan se begge sider av samtalen. Det gjorde samme med øyeblikkelige meldinger. Du kan lese nøyaktig hva øyeblikkelige meldinger sa. Med funksjonen tastetrykk ville det fortelle deg alt annet også. Det var definitivt mer enn bare å finne ut hvilke områder er kona på. Nå kan du finne ut nøyaktig hva noen var opptil for på datamaskinen uansett hvordan fordekte de prøvde å være. Det var ingen måte til å skjule noe fra dette programmet. Det viste aldri seg på programmer-listen slik at du kan ta den av datamaskinen. Siden du aldri visste at det var det, vil ikke du finne ut før det var for sent at alt du hadde gjort var det for noen andre å se.

No comments:

Post a Comment