Wednesday, July 25, 2012

Hvordan å lese meg Emails Wife�s

Jeg er ganske sikker på at det finnes en rekke mennesker der ute som ønsker å vite hvor å lese min kones e-post. Med datamaskiner og teknologi vokser så raskt og alle nettsteder der ute som er basert som sosiale nettstedet; Det er ikke rart at juks har kommet inn i riket av World Wide web. Flere og flere mennesker tar Utroskap i den elektroniske verden fordi de føler at de ikke virkelig er juks, men enkelte stater er ikke enige med dem. I enkelte stater gjenkjennes online saker som feil. Jeg er også sikker på at de fleste menn ikke vil se en online affære som harmløse enten.


Hvordan du lese min kones e-post kan være noe du spør fordi du ønsker å vite om hun virkelig er opp til no good. Det er en måte du kan oppnå dette og kunne lese alle hennes emails i lengde. Det er programvaren som du har å installere rett på datamaskinen. Når det er en datamaskinen selv om den aldri ville viser med mindre du purposely trekker den. Det vil aldri være i programmer-listen, og det vil ikke vises i Oppstart-menyen enten. Du vil aldri se den når du gjenstarte computeren enten.


Denne programvaren kan gi deg tilgang til alle e-postmeldinger som din kone sender og mottar i lengde, slik at du kan lese dem. Du kan selv skrive dem ut hvis du vil bruke. Hver e-post vil være der uansett hvilken fil hun setter den i, eller hvis hun sletter det av datamaskinen etter at hun leser den. Det vil fortsatt være der, men det er mer at dette kan gjøre enn å lære deg å lese min kones e-post.


Du kan også se hvilke nettsteder som hun besøker på datamaskinen sammen med hvordan lenge hun er det. Det tilbyr også deg tilgang til hennes instant messengers slik at du kan lese dem også. Ja vil du være i stand til å lese dem akkurat som e-post; hver og en som er sendt eller mottatt vil være der for deg til å lese og muligens skrive ut også. Selv etter at hun nærmest konversasjonen, vil du fortsatt kunne lese den.


Med alle disse funksjonene er du sikker på å finne hva er det du leter etter. Selv om du lære å lese min kones e-post og ikke finne noe der; du vil fortsatt være i stand til å overvåke de andre funksjonene. Med alle alternativene er sannsynlig å fange henne hvis hun gjør noe hun ikke bør gjøre. Jeg kan ikke love at du vil like hva du finner, men jeg kan vise deg programvaren slik at du kan finne ut hvordan du kan lese min kones e-post slik at du kan finne. Hva du gjør med informasjonen etter at det er helt opp til deg. Du kan vite hvis du vil, men noen ganger ikke vite er nesten bedre. Valget er ditt.

No comments:

Post a Comment