Thursday, November 24, 2011

6 Tegn på en juks kone

Når du får den første anelse om at noe kan være galt med din ekteskap vet du skiltene som du kan ha en juks kone? Hvis tegnene er der det kan være tid til å sirkle vogner og ta en beslutning for hvordan å håndtere situasjonen. Dessverre håndtering av en kone utroskap er en emosjonell problemet, og for mange menn er noe de ønsker selv ikke å tenke på, enn si å håndtere. Hva du bestemmer deg for å gjøre er helt personlig, uansett råd man kan komme fra familie, venner og kollegaer. Å kjenne til tegnene på en juks kone i det minste gir deg et forsprang på hvor din ekteskap kan gå og hvordan du best beskytte deg selv følelsesmessig og økonomisk.


1. Endringer i utseendet – dette kan gå begge veier. Mens det kan være noe mer enn en endring i hennes holdning om seg selv, og hvordan hun ønsker å se kan det også være en Advarselsskilt som hun ønsker å se bra ut for noen andre. Hvis plutselig endres hennes hairstyle, har henne negler gjort og kjoler mer provocatively må du være bekymret hvorfor, spesielt hvis du oppdager nye undertøy i vaskeri som hun ikke har noen gang slitt for deg.


2. Redusert intimitet – ikke bare i soverommet, men i daglige liv også. Hvis du brukte til å ha typen forhold hvor du og din kone delt og snakket om alt og hun begynner å avstand seg fra deg kan det være et problem du trenger å undersøke. I soverommet kan hun ikke lenger vise noen interesse i å være intime med deg, eller hvis hun gjør hun viser interesse for nye ting, og en helt ny seksuell repertoar. Dette kan være bra hvis det er noe du har snakket om, men hvis det bare begynner å skje uten tilsynelatende grunn kan det være et tegn på at hun er å lære nye ting som er et annet sted.


3. Mindre kranglet og slåss - Hvis din kone ikke er bare distansering seg fra deg på en intim nivå, men også du merke du ikke kranglet med henne så mye som du brukte til å det kan være et skilt som hun ikke er interessert i hva du gjør, enten det er bra eller dårlig i hennes sinn.


4. Disinterest i familien – tap av interesse i familien funksjoner og bruke mindre tid med ikke bare du og barna, men hennes utvidede familie. Dette kan være et tegn for å prøve å skjule alt hun foretar på lur.


5. Mer telefon og Internett – hvis hun er å tilbringe mer tid på telefonen, men ut av earshot eller sene netter på Internett når du sover, eller ikke ønsker deg rundt mens hun gjør hva er det hun gjør online kan være et tegn på en juks kone.


6. Endringer i barnas atferd – hvis du har barn merkelige endringer i virkemåten kan være et signal. Det er ikke at de vet sannheten om hva som skjer, men de er svært lydhøre for endringer i sine overordnede atferd, og vil reagere på disse endringene i følelsesmessige og fysiske måter.


Disse er seks godt tegn på at din kone kan juks. Hver enkelt tas alene kan ikke bety mye, men hvis du legger merke til 2 eller flere av disse skiltene er det på tide å begynne å tenke på å ta en slags handling for å finne ut sannheten. Ingen ønsker å finne ut sin kone bedrar opp på dem, men noen ganger det beste forsvaret er et godt angrep.

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete