Tuesday, November 22, 2011

Slik Catch kona juks

Hvis du spør deg selv, "Hvordan jeg fange kona juks" du kan komme foran deg. Hvis du har solid bevis at din kone allerede er involvert i en affære, så du trenger ikke å lese noen lenger. Hvis du er på et punkt i ekteskapet der du har den forferdelige følelsen dypt nede innsiden som bedrar din kone opp så kan det være tid til å begynne å se etter tegn på utroskap. Hvis tegnene er der er det tid for å finne ut sannheten slik at emosjonell uro ikke vite kan være sette for å hvile.


For mange menn kan takle en kone utroskap være noe de ikke først vil håndtere. Følelsesmessige effekt kan være mer enn du vil håndtere og beslutninger å håndtere svik er helt personlig. Råd vil komme fra en rekke personer inkludert venner, familie og kollegaer, men til slutt bare du kjenner din sanne følelser på problemet og hvordan man best skal håndtere den.


Hvis du virkelig tror din kone kan være bedrager opp på deg er det godt å vite mange tell tale signs å lete etter. Når du har opprettet at ting har endret seg, så du kan ta det neste steget for å få bevis nødvendig og fange din juks kone. Her er noen tegn til å se etter Hvis du mistenker at din kone av har en affære.


•Diminished følelse av intimitet – Hvis du får den forstand at din kone bare ikke interessert i deg, så du har et problem. Dette strekker seg utenfor soverommet og inn i hverdagen. Hvis du brukte til å ha en deling kone som snakket til deg om alt og delte intime detaljer om seg selv, men hun har plutselig syntes å avstand seg fra disse intime samtaler kan så det være grunn til å mistenke henne. Når det gjelder seksuell intimitet som dette kan spille ut på to måter. Hun kan ikke lenger vise noe ønske om å være intime med deg, eller hun kan plutselig starte et helt nytt seksuell repertoar og et ønske om å prøve ting hun aldri wanted to do before. Hvis dette er noe du har snakket om denne nye seksuell gymnastikk, så dette er trolig ikke et problem, men hvis det bare starter ut av det blå kan det være et tegn på at hun er å lære nye ting fra noen andre.


• En nedgang i argumenter – når intimitet går du kanskje også legge merke til en endring i hva motregner henne. Ting som vanligvis brukes til å gjøre henne sint kan ikke lenger ta ut hennes sinne. Dette kan bli sett på som et tegn på at hun ikke er mye interessert i hva du er gjøre, selv om det er noe som ville vanligvis gjøre henne sint.


• Endringer i kjole og utseende – Hvis din normalt konservative kone plutselig begynner å kle mer provocatively eller gjør en drastisk endring i hennes fysiske utseende med en ny frisyre og mer tid å sette på hennes gjør opp før hun forlater for dagen det kan være mer enn hennes bare ønsker å se bra ut. Dette gjelder spesielt hvis du komplimenterer henne på hennes nye utseendet, men hun bare penslar du.


• Mindre interesse for venner og familie – hvis hun begynner å tilbringe mindre tid med deg og barna for andre aktiviteter som hun deltar alene du må begynne å gjøre noe gransker. Dette gjelder også hvis hun er ikke så aktiv med sin vanlige krets av venner og familiemedlemmer.


• Barneklubb virkemåter endringer – Kids er ekstremt observant skapninger, og selv om de ikke kanskje si noe plutselige endringer i måten reagerer rundt sin mor kunne ha noen betydning. De kanskje ikke vet nøyaktig hva som skjer, men de vil reagere på endringer i så vel hennes oppførsel.


Håndtere en juks kone er noe ingen mann ønsker å ha til å gå gjennom. Når tegnene på juks bli tydelig er det opp til deg å bestemme hvordan du vil svare på spørsmålet ditt opprinnelige "Hvordan å fange kona juks?"

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete