Thursday, November 17, 2011

Juks ektefelle: 7 legitime motiver For spionere

Skulle du spionere på din juks mann eller kone? Du tror du ser tegn til en juks ektefelle. Trenger å vite om din ektefelle er juks og nøyaktig hva slags juks pågår er ofte sterk. Det er flere grunner til at stasjonen for å spionere er kraftig. Her er sju:


1. Tillit er en stor årsak, ikke til partneren, men deg selv. For noen tid har du sannsynligvis sensed noe er annerledes eller utspurt endring av atferd i din partner. Kanskje du konfrontert mannen din juks eller juks kone, og det ble møtt med fornektelse. Dette har skapt et stort dilemma for deg fordi en del av dere var skriking, Hei, dette ikke passer! Jeg tror ikke det! Hvis du vil nekte denne delen av deg, som vet sannheten, oppretter du en enorm intern uro. Hvis sannheten som du mistenker det er bekreftet, kan du ta et dypt åndedrag og minst vet at du kan stole på deg selv. Du er ikke gal! Spionere er en måte å bekrefte om dine mistanker og stole mer fullstendig din gut følelser.


2. Spionere på fusk ektemenn eller juks koner ofte hjelper personen føler koblet til partner som synes å være jevnt beveger seg bort. Det er en måte for å opprettholde kontakt og ha en slags tilkobling til denne fremmede som en gang var godt kjent. Er ikke det som spillet av hide-and-seek vi pleide å spille som barn? Noen ganger der borte noen ganger. Minst det er et spill og et spill er minst noen kontakt, noen engasjement. Du går glipp av tilkoblingen og prøve å finne someway for å opprettholde båndene.


3. Spionere på en juks ektefelle kan være et ærlig forsøk på å bringe oppløsning til forholdet. Du ønsker å vite sannheten. Du fornemme noe ikke passer. Du mistenker at det er et brudd på noe. Du vet hva du er opp mot. Du er ikke villig til å stå klapp og vente. Du er en person av handlingen. Du ønske noe slag av bevegelse. Du ønsker å komme videre med forholdet. Du ønsker å komme videre med livet ditt. Du vet at det er vanskelig å opprettholde sunn fornuft når det kan være denne enorme elefant som ingen snakker om. Du vil vite sannheten, ansiktet sannheten, håndtere sannheten og være fri.


4. Fusk ektemenn eller juks koner ofte, dessverre, føre til død av ekteskapelig relasjoner. Hvis du sterkt mistenker at dette er sant for deg vil du beskytte deg selv lovlig. Hvis det er svik, liggende og bedrag vedrørende en tredje part, kan det finnes andre former for bedrag økonomisk eller i andre områder av forholdet. Har "bevis" har noen innvirkning i noen domstol-systemer. Om du må beskytte deg selv lovlig, avhenger av hva slags affære vender du og karakteren av din ektefelle. Vennligst les gjennom min "7 grunner For en affære" til å bestemme situasjonen som vender mot deg. Hvis din ektefelle er noen som ikke kan si Nei, ikke ønsker å si nei eller handler ut raseri, sørg Vennligst for å iverksette beskyttende tiltak.


5. Kan du beskytte deg selv medisinsk Hvis du mistenker at du har en juks mann eller kone. Det kan hende du bekymret for seksuelt overførbare sykdommer. Din helse kan være på spill. Og, selvfølgelig, du trenger å vite. Skam, skyld eller self-absorption kan være så kraftige i partneren som det kommer i veien for ansvarlig informerer deg om medisinsk farene når en annen partner seksuelt er brakt inn ditt forhold.


6. Å se tegn på en juks ektefelle ofte mene hemmeligheter. Hemmeligheter er arbeid! Det er ikke mye skrevet om effekten av en hemmelig i en relasjon, men tro meg, i over to tiår med å arbeide med anstrengte forbindelser dag i og dag ut, holde hemmelig har en kraftig påvirkning. Det er en ordspråklig elefant sitter i rommet som ingen tør å snakke om. Folk ta ekstraordinære tiltak for å tips tå rundt det, men det er der. Du kan ikke følelsesmessig, savner det. Hemmeligheter er en renne. Hvis hemmeligheten vedvarer, følt dens innvirkning i subtil, men lumske måter. Folk blir fysisk syke, noen ganger alvor så. Folk blir deprimert. Folk begynner å gjøre gal ting. Barn begynne å handle, stoppe å oppnå, bli slapp eller stille ut en rekke andre symptomer. Barn eller neste generasjon, bære ofte emosjonelle belastningen. Du vil spionere fordi du ikke ønsker å leve med en hemmelig. Du vil oppdage sannheten. Du vil føle frigjør makt eksponert hemmeligheten og muligheten det gir deg for healing, oppløsning, en rik relasjon og en produktiv livssyklus.


7. Noen av oss liker drama. Såpe opera scenarier og adrenalin basert liv er et kjennetegn på vårt samfunn. Vi får juiced eller pumpet opp inn i emosjonelle relasjonelle trekanter som tilbyr intriger. Uten adrenalin synes livet kjedelig eller dagligdagse. Kanskje en unspoken grunn for en affære kan være å spre ilden? Eller kanskje du spionere på din juks ektefelle å holde følelsen av å være i live en del av livet ditt.

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete