Monday, November 21, 2011

Kravene For å bli en privat etterforsker

Det er ingen formell opplæring i USA, men det finnes noen kravene for å bli en privat etterforsker. Det er mange privat etterforsker skoler som du kunne formelt utdanne deg selv på, men som kan garantere ikke en jobb i feltet. Akademiske ferdigheter, livet oppleve samt personlighet egenskaper er grunnleggende med å skrive inn dette feltet. Det finnes flere fjernundervisning undersøkende opplæringskurs online som du kan registrere opptil fra nesten overalt i verden. Mest private kurs er gjennomsnittlig hvor som helst fra to til fire år.


Nesten alle av femti stater i USA, har kravene for å bli en privat etterforsker, kan kreve at en lisens og også noen byer og fylker likt, krever en gyldig lisens til å gjøre privatdetektiv arbeidet i deres nabolag. Enkelte stater bare kreve en firmaet med lisens, mens andre krever at du er lisensiert av en styrende organ.


Det er en nødvendighet at kravene for å bli en privat etterforsker inkluderer ferdigheter i kommunikasjon med mennesker og å være svært kunnskapsrike av betydelig lover. Også er nyttig muligheten til å markedsføre deg selv og har faktureringsinformasjonen ferdigheter er definitivt et aktivum. Rapportering og innsamling av gjeld er avgjørende undersøkende ferdigheter.


Et vanlig spørsmål til de som ønsker å lære kravene for å bli en privat etterforsker er hvis de er lisensiert i én tilstand, kan de gå og arbeide i andre områder. Faktum er at det er ingen klart lover eller svar på dette spørsmålet. Det er så mange tolkninger av kravene for å bli en privat etterforsker, at de fleste lisensiering byråer ikke selv ta det.


Du kan ikke lovlig protestskriv for arbeid mens i en tilstand du ikke holder en lisens imidlertid Hvis du trenger å reise til en annen stat til å intervjue noen, og dette er hvor området blir grå, noen stater si du kan, andre sier du ikke kan. Det er bare en håndfull av stater har en bestemt avtale med andre stater på dette problemet. Du bør i alle god tro, forskning dette området før du befinner deg i en juridiske søl.


Profesjonelle vil lede noen i som ønsker å forstå kravene for å bli en privat etterforsker å gå og intervju minst fem organer og intervjuet dem. Kontroller at du oppsøke de som ikke er tidligere polititjenestemenn fordi de allerede har hatt en øvre kant i markedet.


Være spesielt flittig i type arbeid hver etat utfører som ett område kan appellere til deg mer så enn en annen. Spør private øynene du besøker om kravene for å bli en privat etterforsker og de vil gjerne dele med deg banen de velger å få dem til stedet de er på i dag.

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete