Wednesday, November 16, 2011

46 Ledetråder partneren har en affære

Noen av disse tegnene på en juks ektefelle er "tongue in cheek", mens andre er tell tale signs som vanligvis vises med en juks mann eller juks kone. Det er ingen opphavsrett. Føl deg fri til å videresende til de som kan være interessert. Men vennligst ikke endre noe.


Tegn på en juks ektefelle:


1) Du finner-prevensjon piller i hennes medisin CAB, og du har hatt en vasectomy.


2) Gjensidige venner begynne å handle merkelig mot deg. (De vet om juks eller har blitt fortalt historier om hva en fryktelig, kone eller venninne du er.)


3) Din juks mann eller kone stopper confiding i deg og søker råd fra deg.


4) Setter opp en ny e-postkonto og fortelle ikke deg om det.


5) Han forlater huset i morgen smelling som irsk våren og returnerer i kveld smelling som sikre.


6) Hun tiltrer gym og begynner en streng workout program.


7) Hun kjøper en mobiltelefon og fortelle ikke deg.


8) Han setter opp en separat mobiltelefon konto som faktureres til hans kontor.


9) Juks mannen bærer kondomer, og du er på pillen.


10) Begynner å slette alle innkommende telefonoppringinger fra innringer-ID.


11) Sletter alle innkommende e-post når de brukes til å akkumulere.


12) Han blir "accusatory," Spør hvis du blir sann til ham, vanligvis ut av skyld.


13) Høyninger hypotetisk spørsmål som "Tror du at det er mulig å elske mer enn én person om gangen?"


14) Han kjøper seg nye undertøy.


15) Han insisterer barn sete, leker, etc., holdt ut av bilen hans.


16) Juks kona slutter seg sin giftering.


17) Har en plutselig ønske om å være nyttig med vaskeri.


18) Har unexplained riper eller blåmerker på hans eller hennes halsen eller rygg.


19) Plutselig ønsker å prøve nye kjærlighet teknikker.


20) Han stopper ganske plutselig å ha sex med deg.


21) Han ønsker plutselig mer sex, mer ofte.


22) Tilsynelatende virker mye overtidsarbeid, men det aldri vises på betal-stubben.


23) Plukker kamper for å trampe ut av huset.


24) Du finne ut ved et uhell han eller hun tok fridag eller personlige fritid fra arbeid - men antok arbeidet på de dagene.


25) Viser en plutselig interesse for en annen type musikk.


26) Ektefelles kolleger er ubehagelig i ditt nærvær.


27) Har en plutselig opptatthet med hans eller hennes utseende.


28) Tilbringer mye tid på datamaskinen, spesielt etter at du har gått til sengs.


29) Han kaster opp mye fordi han bare spiste på hans elskerinne huset og hadde å spise middag du forberedt da han kom hjem.


30) Din ektefelle er borte fra hjemmet, enten netter eller på turer, mer enn tidligere.


31) Sine klær lukten av en uerfaren parfyme eller after-shave. Du se leppestift på mannen din skjorte.


32) Hvor mye penger som blir satt inn på din brukskonto faller utenfor.


33) Du finner elementer av intim klær eller andre små gave-typen elementer som du ikke gi din ektefelle.


34) Din ektefelle synes mindre komfortable rundt deg, og er "nærtagende" og enkelt flyttet til vrede.


35) Får du anrop hvor den som ringer henger når han eller hun hører stemmen din.


36) Han mister oppmerksomhet i aktiviteter i hjemmet.


37) Din intuisjon (gut feeling) forteller deg at noe ikke er riktig.


38) Han har en klar endring i holdningen til alle i hjemmet.


39) Hun bruker en lav stemme eller hviske på telefonen eller henger raskt.


40) Hun har en "glød" om henne.


41) Atypical uberegnelige oppførsel.


42) Han sneaks ut av huset.


43) Hun sover med henne vesken ved sengen.


44) Hun går til butikken for dagligvarer og kommer hjem 5 timer senere.


45) Han forteller deg at du kan få tak i ham på et annet telefonnummer.


46) Det telltale tegnet på en juks ektefelle? Måtte stille det spørsmålet i første omgang.

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete