Sunday, January 15, 2012

Louse løgnaktig, juks!

"Oh Shelly, jeg elsker deg så mye," kjæresten min Dave vil si hver dag og hver kveld. Han var slik en charmer! Han var irsk og hadde tydeligvis kysset Blarney Stone. Han visste at veien til en kvinnes hjerte.


Vi møttes i en irsk bar i byen som kalles Molly Malone og slo den av umiddelbart. Jeg kan aldri motstå en mann med mørkt hår, blå øyne og en myk irske aksent, og jeg elsket og betrodde ham implisitt. Jeg var planlegging våre bryllup, navngi våre fremtidige barn, alle som...


En natt min venn Sheila kom rundt i tårer. Dave og jeg bodde i forskjellige steder fordi vi ikke hadde vært sammen mer enn noen få uker. Hun hadde oppdaget at hennes kjæreste var juks på henne. Jeg var horrified og svært sympatisk. Hun hadde kommet forberedt med en flaske vodka, sigaretter og en industriell størrelse pakke av galaksen sjokolade. Jeg hadde en skulder eller to, og hun var velkommen å gråte på enten.


"Hvordan du fant ut ark?" Jeg spurte henne. Hun fortalte meg om noen tekst videresending programvare som hun hadde satt på hennes kjæreste telefon. Hun hevdet at hun hadde vært mistenkelig for en stund, vanlige grunner – hennes kjæreste fungerende mistenkelig, viser mindre interesse for henne, og å ha merkelige humørsvingninger. Hun sa hun måtte finne ut hva som skjer og heller ville vite sannheten enn lure eller spilles for en tosk. Når Sheila igjen senere at kveld, mitt sinn var surring. Jeg hadde tenkt hennes kjæreste var en fin fyr, at han ikke var juks typen. Er det slike ting som en juks type? Jeg lå våken for det meste av natten, lurer på om Dave. Jeg har tenkt på ordene han sa til meg, måten han holdt meg – det hele virket så rett, men kan du være sikker på om noen? Tross alt, du høre om ekteskap crumbling og partnere som Shell-sjokkerte, å ha hadde ingen anelse om hva som helst om spousal utroskap. Jeg bestemte meg å gjøre hva Sheila hadde gjort, og se på Dave.


Det er mot min natur å være mistenkelig, men jeg hadde tenkt Sheilas kjæreste ville aldri gjøre det så jeg var nå bekymret mine egne.


Da jeg hadde min tekst videresending programvare, betalte det seg innen fem timer. Lyver scumbag! Så mye for "Jeg elsker deg så mye," han var kjærlig syv andre jenter så mye også! Ikke rart han ønsket å leve alene. Han hadde forlatt noen få biter av klær på min plass, som nå er kuttet i bånd og sittende i mitt kjøkken bin. Takk Gud for programvaren – uten at kunne han har brutt mitt hjerte så mye mer alvorlig. Som det var, er det bare noen få bortkastet måneder fra livet. Lus!Jeg gikk inn på kontoret tidlig neste morgen, som vanlig før andre, og undersøkt Alexandria recliner for flekker eller tegn til bruk. Det var ingen. Men Joe og Sarah hadde vært forsiktig. Jeg ringte dem begge til et møte og sparken dem for unprofessional og utuktig atferd. De var så flau at de ikke spør hvordan jeg visste om deres nylige aktiviteter. Hva gjør det verre er at to av dem er gift, men ikke til hverandre. Jeg har rekruttert to nye ansatte og salgstall er himmelen høy igjen!

No comments:

Post a Comment