Monday, January 2, 2012

Når er et minutt for minutt ikke-A?

Når det er en telefon kortet minutt! Har du lagt merke til telefonen kort aldri synes å ha minutter de Love! Du føler alltid at du har blitt dratt av.


Det er derfor god kundestøtte er så viktig. Når noe går galt med kortet er det veldig frustrerende hvis du ikke får det løst. Kontroller at du kan telefonen og snakke med noen i kundeservice eller at de svarer på e-posten din raskt. Du kan prøve å ringe deres kundenummer støtte før du kjøper sine telefonkort til å teste om de svarer eller reagere raskt.


Så hvorfor du ikke får det du betaler for? Lang avstand internasjonale telefonsamtale-markedet er svært konkurransedyktige. Så forskjellige telefon kortet selskaper komme opp med en hel masse uvanlig triks og gimmicker eller måter å presentere sine produkter slik at de ser billigere.


Å virkelig kunne avgjøre hvilket telefonkort du bruker du må ha tilgang til en ressurs for eksempel www.ephonecards.com.au som sammenligner alle telefon kortene på samme grunnlag. Dette inkluderer å bruke peak samtale priser og ikke off-peak samtaler priser og gi standardisert informasjon på hvert kort i en "mer info"-delen. Dette gjør at du kan sammenligne telefonen kortene på samme grunnlag – epler med epler.


De vanligste markedsføring teknikkene som brukes av telefonen kort selskapene inkluderer:


• Bruk off-peak priser for å sammenligne priser for samtalen. Disse samtale rates er vanligvis noen ungodly timen i midten av natten når ingen gjør telefonsamtaler!


• å ha forbindelse avgifter som sparker inn etter 5 minutter og deretter hvert 10 minutt. Denne måten når telefonkort som sammenlignes med det synes å ha ingen tilkobling gebyr-faktisk det er bare skjult.


• bruker variabel samtale priser slik at etter de første 10 minuttene kallet-frekvensen går opp med 50% eller mer. Igjen når sammenligne telefonen kort det ser billigere mot hverandre ringe priser. Kontroller at kallet-frekvensen er en flat rate 24 timer i døgnet og forblir den samme gjennom hele samtalen.


• kortet utløper raskt – i mindre enn 30 dager. Telefonen kort leverandører gjør en betydelig del av sin fortjeneste fra ubrukte minutter på et kort.


• Bruk av tjenesten eller vedlikehold gebyr som blir belastet en gang i uken eller hver 4 dager. Du kan plutselig finne din telefon kortet minutter har gått ned uten at du bruker den!


Hvis det ser ut til gode til å være sant er det vanligvis. Det viktigste du kan gjøre for å gjøre det riktige valget er å finne en ressurs som sammenligner epler med epler på et standardisert metodisk måte, og at din informasjonskilde for er ikke knyttet til noen én bestemt vare.

No comments:

Post a Comment