Wednesday, May 30, 2012

Jeg så ektemannen juks - burde jeg fortelle henne?

Det er en skjer flere ganger enn du tror! Du er ut og om hvordan du kjører et ærend, minding virksomheten din og du bump i en venner mann, og han er med noen han ikke har antar for å være med. Først han se ikke deg, men du stå og du vil se og du observere at kvinnen som han er med er klart mer enn en venn. Mannen din venner har en affære, og lurer du på hva du skal gjøre neste.


Dine tanker er, som du setter deg ned med en annen venn senere den kvelden med mannen din egen, du fortelle ham dette: "Jeg så ektemannen juks, bør jeg fortelle henne?"


Din mann advarer deg mot sier noe, men årsakene til at han lister er gyldige, men fremdeles din dilemma råder, og du ikke vet hva du skal gjøre på best.


Her er noen av hva din mann kan har sagt til deg:


"Jeg så henne Husband bedrager opp" - skyte Messenger


Fortelle intetanende kona betyr at du kan ende opp med å ha begge fat blasted på deg fra en kone som ikke er klar til å innse hva hennes ektefelle er opp. Hun kan har bygget seg selv et trygt liten emosjonelle cubby hull der hun går og skjuler fra virkeligheten av sitt liv. Alle som forsøker å ødelegge henne ut av at cubby hullet, i virkeligheten av hva er er faktisk kommer på, det kommer til å få det!


Pluss, spør deg selv dette, hun kommer til å tro hva du sier til henne? Igjen er fornektelse et kraftig verktøy når du er på et sted for desperat.


"Jeg så henne Husband bedrager opp" - er du klar For Mayhem?


Hvis du fortelle henne og hun konfronterer ham med hva hun er oppdage, ganske mye er du garantert å ha navnet ditt kastet rundt i påfølgende mayhem.


Igjen, du kan ende opp som slemmingen som to av dem samle mot, og slå på deres sinne og området på. Så før du går hopping i å gjøre spør de rette tingene deg selv hvis du er klar til å være høsten fyren for sine woes.


"Jeg så henne Husband bedrager" - men det er ikke min Business


Mange mennesker står overfor hva å gjøre etter at vitne noe de ikke burde ha, ta den holdning at det ikke er deres virksomhet, og de er ikke å bli involvert. Som er helt forståelig gitt hva som kan skje hvis du fortelle intetanende kone.


Hvis du bestemmer deg for at du heller ville være ute av det slå ikke deg opp og få dårlig samvittighet for avgjørelsen. Du er ikke ansvarlig for andres valg eller beslutninger.


"Jeg så henne Husband bedrager opp" - bør jeg ha en rolig Word med ham?


Dette er løsningen som mange mennesker vil opt for for mange. Å ha et privat ord med juks mannen å advare ham at du kjenner, og at han bedre fikse og enten avslutte saken eller fortelle sin kone, er ikke en dårlig strategi for å melde deg på.


Den fjerner du fra full på brann og vrede av kone, men snakker med juks mannen også gjør at du føler at du faktisk har gjort noe!


Uansett hva du velger å gjøre i et dilemma som dette, må du kontrollere at tror du virkelig klart, lang og hard før du bestemmer deg for å gjøre hva du vurdere ' rette!' Hva du så eller tror du så, plutselig kanskje ikke så svart-hvitt!

No comments:

Post a Comment