Wednesday, February 15, 2012

Juks hjerter?

Du mistenker at din ektefelle eller signifikante andre for juks? Les denne artikkelen, og du kan føle annerledes om dine mistanker; så igjen, må du gjerne avgjøre det er på tide å ansette en privat etterforsker.


Ikke lenge siden hadde jeg en utenlandsk klient som var bekymret for hennes kjæreste ville jukse på henne mens du arbeider en jobb for konstruksjon i Boise. Han var grunn til å være i Idaho for om en uke, så hun beholdt mine tjenester for tre dager og netter på overvåkingen. Etter den andre natten fortalte jeg klienten hun kastet bort henne penger på overvåking.


Emnet jobbet hver dag, og returnerte til sitt hotell hver kveld uten å stoppe på veien. På dinnertime, han avdød sitt rom og gikk til en nærliggende diner hvor han spiste en arbeider manns måltid og drakk et par øl før retur til sitt rom. På den andre natten, da han angivelig ble rastløs og besluttet å kutte løs litt, han gikk til Walmart og tilbrakte en time i sportslige varer området ser på fiske lokker og camping utstyr; deretter han returnerte til hans rom og bodde i for natten.


Jeg fortalte min klient om noen av de forventede mønstrene og rutiner for troløse mennesker basert på kunnskap som jeg har samlet gjennom utvekslinger som en privat etterforsker. Var det klart disse ikke fikk plass emnet i dette tilfellet.


Først og fremst målet i dette tilfellet var litt sjenert eller i det minste private og ikke i det hele tatt frem eller flørtende med kvinner han fant. Servitrisen på diner var en attraktiv ung dame som, som mange waitresses, var meget vennlig. Emnet bestilte hans mat og takka henne når den kom fra, Det var det.


Andre interessante notatet var alt emnet fortalte klienten på telefonen var sannheten som til hans oppholdssted og aktiviteter, jeg var der for å se den! Ofte i slike tilfeller klienten vil fortelle meg hva emnet har rapportert og det er helt forskjellig fra hva jeg har sett med mine egne øyne. ofte har video å bevise det.


Til slutt, klienten hadde vært bekymret for hennes kjæreste vil bli påvirket av hans kamerat, som etter hennes syn, var en klar trussel for denne aktiviteten. Interessant, syntes emnet å unngå denne personen selv om de ble plassert på samme hotell og rode til og fra jobben site sammen.


Klienten conceded til slutt hennes insecurities kan ha vært uberettiget og overvåking ble avviklet.


Poenget til historien er at klienten i dette tilfellet klart hadde insecurities, som mange av oss har. Var hennes beslutning om å ansette en privat etterforsker galt? Jeg tror ikke. Hvis hun ikke hadde, hun ville ha sannsynligvis bekymret hele uken, og utspurt sannsynligvis hennes kjæreste relentlessly da han kom tilbake, kanskje til et punkt for å skade forholdet.


Ikke bare tror jeg ikke at hun kastet bort henne penger, jeg faktisk tror det var en stor investering. Hvis denne fyren hadde vært typen juks, han ville ha vært i full gang blir ut av staten, og jeg ville ha nailed ham. På dette stadiet i deres forhold ville det ha vært liten skade i å vite han var en juksemaker og flytte. Men enda viktigere, klienten kunne beskikket forrige relasjonene som scarred henne og forstå dette var annerledes; hun nå hadde en god mann, og hun trengte å vite at.

No comments:

Post a Comment