Tuesday, February 7, 2012

Svik av min beste venn

De fleste av oss vil ha en beste venn, er det viktig å vite en person som du kan være tett med og tillit. Jeg første gang møtte min beste venn mens du spiller baseball på high school, han var pitcher og jeg catcher. Vårt team ferdig først i ligaen. Vi delte våre mest intime hemmeligheter med fullstendig klarering. Det var sjelden at en dag bestått uten oss å være sammen. Men vi begge har gjort separat valg om vi ønsket å delta på college. Han gikk øst og jeg West.


Vi møttes igjen mange år senere på et skisenter i området. Denne gangen var vi ikke lenger enkelt, men begge hadde vakre koner. Ikke bare ble gjenopprettet i vårt vennskap, men våre hustruer også ble venner. Fire av oss snakket om levende nærmere, ideen hørtes bra. De vil starte å søke etter et hus i en kort kjøreavstand fra der vi bodde. Noen måneder senere våre flott idé ble en realitet, de har kjøpt et hus noen miles unna der vi lever. Deretter begynte vi å se hverandre hver helg. Fire av oss ikke bare likte vårt forhold, men vi var også best av venner. Tillit er viktig å ha, og vi hadde det.


Min kone er en god finner, hun har alle kvalitetene som jeg vil ha i en kvinne. Ikke bare er hun bra på kjøkkenet og parlor er men også en mester i soverommet. Vi har forsøkt alle mulige kombinasjoner for seksuell, hun og jeg er åpen for dem alle. Hun er spennende, og jeg elsker henne. Men jeg drømmer stadig om å ha sex med en ny kvinne, og at nye kvinnen er min beste venner kone. Min beste venn tillit meg fullstendig, jeg hater å bryte den tilliten, men ingenting er mer viktig for meg enn å ha sex med sin kone.


Min seksuell fantasi var ikke lenger en håpløs drøm, da min beste venner kone sette hennes hånd på mine skritt. Hun gjorde det under bordet mens fire av oss skulle ha middag. Jeg var sjokkert og seksuelt vekke samtidig. Kort tid etterpå vi hemmelige elskere og lo ofte på faktum hun og jeg blir så frafalne. Vi forstått at stort kjønn er viktigere enn vennskap, lojalitet eller tillit.


På dag som jeg var tilbake fra jobben min så jeg min beste venner bil parkert foran en motel. Det var nær min kones bil. Jeg kunne ikke tro at min kone eller beste venn ville være så frafalne til meg. Vi hadde fullstendig tillit, og jeg har aldri tenkt på at de ville bryte den. Men jeg akseptert raskt bitre virkeligheten at det er ingenting mer viktig i livet enn god sex og forgave dem begge.


Vi fortsatte vår vennskap i mange år etter mine funn. Jeg fant aldri det viktig å spørre hva de gjorde på motel. Vi er alle fremdeles beste venner og har tillit som går sammen med den. Men jeg vet at ekte tillit er svekket når muligheten til å ha stor sex presenterer seg. Jeg forrådt min beste venn å få det.
Melpol http://www.associatedcontent.com/melpol

No comments:

Post a Comment