Friday, December 2, 2011

Hvordan du gjør din mann ønske du og ikke andre kvinner

Etter å ha intervjuet tusenvis av par med noen ganger ulike forhold konflikter, er jeg overbevist om at en ektefelle utroskap er trolig den mest smertefulle erfaringene som kan være påført i relasjoner. Utroskap bringer med seg mye smerte. Mange ganger det fører til familier separert og bor snus. Utroskap kan håndteres effektivt i alle forhold. Du trenger bare å forstå hvordan du skal gå om du gjør dette.


Jeg vil i denne artikkelen håndtere problemet med mannlige utroskap. Hva gjør en mann Bedra sin ektefelle? Hvordan kan årsakene til utroskap håndteres? I denne artikkelen, vil jeg gi deg tips om hvordan å takle en av de mange problemene som vanligvis fører en mann til juks på hans partner. Etter å snakke til mange av menn som har én gang eller det andre jukset på sine ektefeller, er en av de mange grunnene de ga for deres utroskap det faktum at det er for mye argumentet i deres forhold.


Hva vi har her er åpenbart et problem for kommunikasjon. Mangel på kommunikasjon har ødelagt mange relasjoner. Disse mennene klaget over at de finner det svært vanskelig å bli forstått av deres ektefeller. Hver diskusjon forvandler et argument. Nærhet og letthet som de pleide å diskutere har vært eroded. Begge parter i relasjonen begynne å slåss for å få overlegen posisjon i hver diskusjon. De har selv begynner å bruke svært tøffe ord på hverandre.


For å illustrere hvordan dette problemet kan løses vil jeg vise deg et utdrag fra en e-post jeg har mottatt fra en mann i Dublin, Irland et par dager siden. Det lyder som følger; "Min kone og jeg har i gang nå vært ute av stand til å bli enige om noe. Dette hadde dårlig berørt vårt forhold. Det hadde blitt så ille at jeg hadde startet vurderer separasjon-alternativet. Våre barn hadde dårlig er påvirket av vår uenighet. Sitt skolearbeid hadde fått så dårlig på grunn av bitterhet hjemme. Jeg hadde selv startet vurderer livet med noen annen kvinne som en løsning på dette problemet.


Da jeg plutselig merke til at min kone, i stedet for å holde på hennes visninger i våre argumenter kompromissløst startet viser en viljen til kompromiss. Hun vil noen ganger være enig med meg på problemer jeg følte hun ville avvike. Dette virkelig overrasket meg, siden jeg var ventet de vanligvis argumenter fra henne. Mens du prøver å få henne visning til meg, ville hun være enig med meg på problemer som hun tidligere sterkt imot. Jeg fant plutselig meg selv i slike diskusjoner apologizing til henne, for å holde på min galt mening om visse problemer og enige med hennes synspunkt.


Det slo plutselig meg at hun hadde blitt enige med meg, fordi hun virkelig elsket meg og filt av kompromiss på visse problemer, hun ville få hennes hovedpunkter gjennom til meg. Ved å gjøre dette endte hun opp med å gjøre meg til å forstå at jeg hadde vært feil mange ganger gjør våre siste diskusjoner. Nå vi forstå hverandre mye bedre, og vi føler meg ikke lurt i våre diskusjoner. Familien vår nå nyter fred. Jeg ble nysgjerrig på hvordan hun utviklet denne strategiske sinn-sett som lagret vårt ekteskap.


Et par dager tilbake, jeg gikk inn i vårt soverom og så henne lesing en kopi av e-boken på dataskjermen. Hun tillatt meg lese gjennom noen av sidene, og jeg innså at min kone hadde blitt tatt hennes relasjon råd fra adresseboken. Hun har siden og deretter sette andre ting som du oppmerksom i praksis, og dette har brakt gnisten tilbake i vårt forhold"


Den sanne historien ovenfor viser tydelig at noen ganger ved å i argumenter, du faktisk få dine synspunkter. Hvis du har rett i slike diskusjoner, ville din mann innse det og trolig enda beklager til deg. Ikke antagonistiske holdning ville bløtgjøre ham. Kontinuerlig argumenter ville ha delt familien nevnt ovenfor. Kone i denne historien forebygges effektivt en annen kvinne fra kommer inn i bildet og ødelegger hennes ekteskap. Hun faktisk vunnet i det lange løp ved at. Husk at noen ganger å svekke egentlig betyr å vinne i en relasjon.

No comments:

Post a Comment