Friday, December 30, 2011

Kanskje neste gang han vil tenke før han Juksekoder

Jeg er sikker på at du har hørt Carrie Underwood-sang av samme navn nå. De fleste av oss som har blitt lurt på har sannsynligvis fantasized om taste våre ex bil eller inflicting noen av skadene Carrie synger om i hennes hit sangen. Så vanskelig som det kan være at du må kontrollere dine følelser.


Type ut av virkemåten for kontrollen som er avbildet i sangen vil bare ender du opp i fengsel med en omskolere merkepålegget utstedt mot deg.


Så hva kan vi gjøre for å flytte gjennom smerte og kvaler av å bli forrådt av våre ektefelle? Gjøre ektefeller som cheat omsorg? De forherder seg slik at de kan ignorere smerte de er forårsaket? Hvis de kunne føle den faktiske smerten de forårsaker ville det endre dem? Ville de bryr seg deretter?


De fleste av oss som har vært ofre for ekteskapet har blitt tvunget til å tenke over disse spørsmålene. Vi ser på ektefeller som vi lovingly klarert, folk med hvem vi har hatt barn, og vi ser dem gange unna, blind til tårer og døv til sobs av andre. Det er som om de har funnet en måte å skille seg fra alle som førte opp til nå, og avskjære seg fra fortiden.


Som vi tenke, vi spørre hvorfor? En kvinne spør: var jeg ikke god nok? En mann kan spørre: var jeg ikke omsorg nok? Enten kanskje ønsker å vite: gjorde jeg holde opp min ende? Var jeg støttende nok? Vi klandre oss selv, og undersøke hver liten detalj. Liker detektiver søke vi etter ledetråder, kundeemner og snu poeng. Vi stiller spørsmål av en ektefelle som er ikke lenger der, og til slutt er vi igjen rett tilbake der vi startet: Hvorfor? Hvorfor ville


Det finnes ingen enkle svar, men det er skyldige følelser som kan og bør bli håndtert. Først må du huske: du gjorde noe for å gjøre din ektefelle spredt. Dette var deres valg, fritt gjort. Det er alltid et øyeblikk (eller øyeblikk) når en ansvarlig person kan si: nr. Ansvaret er deres, og for de av oss de forlatt spørsmålet er ikke: Hvorfor mitt ekteskap bryte opp? I stedet vi begynner med: gjorde en perfekt lojale og kjærlig ektefelle virkelig plutselig sving inn en juksemaker? Det er sannsynlig at svaret er: nr. Som fører oss til spørsmålet: er det tegn på at vi oversett?


Jeg søkte min sjel, og min hukommelse, og funnet at det var svaret: Ja. Indikasjonene var der, og jeg ignorert dem. Jeg hadde bevis på at mannen min ikke var fantastisk, tillitsfulle mannen jeg hadde gjort ham ut til å være. Jeg satte på brillene mine rose-colored, og så ham bare gjennom disse linser, filtrere ut noe som kanskje truer familien min og meg.


Etter at ekteskapet er over, er det ofte en god idé å se tilbake og lære. Dette burde ikke være typen tenkning som bare fører til du tortur selv. Hvis du fortsatt på det stadiet, ikke dvele på fortiden. Bare gjøre dette når du er langt nok siste sjokk og vrakdeler som du kan tenke på det som en objekt-leksjon, og ønsker å unngå den samme overtrykker neste gang.

No comments:

Post a Comment