Wednesday, December 28, 2011

Utroskap: Hvorfor trenger å vite er så sterk

Når du oppdager at din partner er nedsenket i utroskap, kan du ha en kraftig trenger å vite. Du ønsker å vite detaljene. Kanskje alle detaljer. når? Der? Hvordan? Hvor ofte? Hvordan var det? osv.


nei. Det er ingenting galt med deg. I arbeider nært med hundrevis av folk som deg, er herjet av en extramarital affære, trenger å vite svært vanlig.


Her er seks grunner til hvorfor du kanskje ønsker å vite.


1. Behovet for validering. Hvis du har en tendens til å være intuitive, det vil si at suge i signaler fra andre rundt deg og prøver å få følelse av dem, må du kanskje denne kraftige trang til å gå tilbake og finne ut hva som egentlig skjedde.


Partneren sier, "Ja, jeg var med ham/henne på denne dagen." Du tror, "Oh-Ja, jeg husker å ha en følelse på den tiden var en forferdelig følelse. Nå jeg vet hva det var om. " Eller, "jeg spurte deg om du hadde en affære og du nektet ut... eller slått det tilbake på meg med din vrede. Jeg trodde jeg skulle sprø. Jeg vet jeg ikke.
2. Du spørsmålet ditt tilstrekkelighet (og som ikke når konfrontert med ekteskapelig utroskap) og en del av du ønsker å helbrede/endre disse tanker og følelser.


Og så du venture i sammenlignende spillet og spør tror: "What did they do? Var han hun bedre? Hva var han/hun bedre på? Hva gjorde ikke jeg gjør eller gi? Hvor jeg få fast følelsesmessig/seksuelt?"


Seksuell samhandling er en "vindu i sjelen." Være snill mot deg selv når du sammenligner. Lær. Ofte overlater deres seksuell samhandling mye å være ønsket. Vet også at partnerens inadequacies vil skinne bare så brightly med OP (andre person) som med deg.


3. Hvor ille er det? Du vet hva du er opp mot. Hva er omfanget av grensen brudd? Hvor dypt innebygd er min partner i dette Web-området? Jeg kaste i håndkle? Vil det være mulig for meg å tilgi? Hvor lenge vil det ta? Hvor lenge vil jeg hang der?


Dette spørsmålet er viktig for den "jeg kan ikke si nei" og "Jeg vil ikke si nei" typer saker. Utroskap virkemåter worsen over tid med disse typer saker. Du ønsker å vite hvor i denne prosessen er din partner.


4. Jeg får slått på. Ja, vel vitende om detaljene for noen er seksuelt spill. Upon Bekjennelse av saken for et par er det ofte utslipp av seksuell energi.


Jeg hører noen si, "Dette er rart, men sex for oss er bedre, hyppigere og mer intense enn den noensinne har vært." Å vite detaljene i hva som skjedde med OP kan i noen tilfeller være svært titillating og hisse opp skjulte fantasier.


5. Det er en forbindelse - kanskje en av få. Det kan være mye avstand mellom deg og din ektefelle. Samtaler kan være minimal. Affære, men er foran og sentrum og blir et Brennpunkt.


Du stille spørsmål, sonde og vil vite fordi det er kanskje det eneste punktet av tilkoblingen. Noe er bedre enn ingenting.


Og din ektefelle kan ta opp saken fordi det dekker et behov for drama. Dette er spesielt sant for noen som "falt ut av kjærlighet... og bare elsker å være forelsket."


Eller din ektefelle kan oppmuntre snakk om OP fordi i noen ganske bevisstløs måten han/hun bærer en last av hevn og ønsker å "vri kniven."


6. Du vil ta vare på deg selv. Du kan ha bekymring Kjønnssykdommer. Du trenger å vite omfanget av problemet og beskyttelse som er brukt, hvis det var seksuell aktivitet, for din egen fysisk velvære.


Trenger å vite er veldig kraftig for noen mennesker i midt i en affære. Undersøk nøye din situasjon og se hvis noen av forholdene passe deg.

No comments:

Post a Comment