Saturday, December 3, 2011

Hvordan holde andre kvinner bort fra din mann & ham vekk fra andre kvinner

Jeg aldri visste at dette ville gjøre meg gråte...


Her jeg var med tårer i min. Uansett hvor hardt jeg prøvde å holde tårer tilbake, holdt tårer kommer. De sier at en mann ikke er ment for å gråte, men jeg kunne ikke hjelpe det.


Det skjedde på en vakker tirsdag morgen, 1. August 2006. Jeg ble stående etter min frokost tabell lese et brev som jeg har akkurat mottatt fra min fetter, Sandra. Hennes


Bokstaven brakte tårer i øynene. Jeg vil dele med deg en bit av brev som virkelig rørt hjertet mitt.


Som forfatter og forsker, er jeg vant til mottakende rørende innlevere fra folk om hvordan mine skrifter har bidratt til å bedre sine liv, men dette brevet jeg har akkurat mottatt fra


min fetter virkelig slo hjem og fikk meg alle emosjonelle. Det tok ut min tårer fordi min fetter Sandra er svært nær til meg, men hun er ikke typen person en


forventer å skrive en personlig og avslørende brev til meg.


Med henne tillatelse vil jeg åpenbare for deg noen av innhold i de brev skrevet i hennes egne ord:


"Tony (hennes ektemann) overrasket meg etter middagen med en vakker gave av smykker. Han så så søt da han fortalte meg at jeg hadde unknowingly reddet ham fra å gjøre en


stor feil som kan ha ødelagt vårt ekteskap. Hans ord sjokkerte meg! Umiddelbart flere spørsmål begynte å gå gjennom hodet mitt. Hva gjorde jeg? Hva gjorde


Jeg at? Hvordan jeg at det? Jeg lyttet nøye mens han fortsatte å snakke".


"Elskling, jeg la merke til at for gang nå, du har å sende meg tekstmeldinger fra tid til annen, fortelle meg om hvor mye du elsker og beundrer meg som en arbeidsomme


og omsorg ektemann og far til våre barn. Du også spurt meg en kort stund tilbake, hvis det ikke var noe du gjør som gjør meg ekstra glad. Jeg fortalte deg noen ting


og jeg merke til straks at du begynner å gjøre mer av slike ting. Du fikk meg også noen overraskelse gaver som har forbedret mitt arbeid.


Hva du aldri visste var at til tross for våre lykkelig ekteskap, jeg nesten gjort en alvorlig feil noen tid tilbake. Jeg møtte denne damen på jobb flere uker tilbake som har


vært en conversational partner med meg på en gang nå. Innocently og ved et uhell, vi har fått meget nær og jeg begynte plutselig å lete etter


feil i livet vårt forhold og familie. Men plutselig du begynte å gjøre alle disse ting som jeg nevnte tidligere, og plutselig det slo meg at det du jeg virkelig fortsatt elsket


og høyt, ikke den nye kvinnen.


Jeg fortalte henne raskt og holdt unna henne. Min kontinuerlig ved med henne ville ha til slutt føre til meg bedrager opp på du, men tingene du startet gjør


gjorde meg min trinnene og hjalp meg å innse at mitt forhold med denne "annen kvinne" var ikke sunt."


Disse var ting min Tony fortalte meg. Takk for viser meg hvor å "holde andre kvinner bort fra min mann" gjennom skrifter. Du lagret min familie en masse


smerte og heartbreak. Antar du ikke visste jeg leste din eBok. Holde kontakten. Du er velkommen til å besøke oss snart. Vi alle savner deg. Vennlig hilsen din fetter, Sandra."


Jeg håper du nå forstå hvorfor jeg var så emosjonell om min fetter bokstav. Hvis mine skrifter er i endring og forbedre bor på denne måten, så alt vært verdt det. Den


Poenget jeg ønsker også å gjøre her er at det er mange ting du kan gjøre for å holde deg mann unna andre kvinner, og for å holde andre kvinner bort fra din mann. I


min fetter brev til meg over, hun nevnt noen ting hun gjorde for å lagre unknowingly hennes forhold fra potensiell fare.


Igjen følgende er noen av tingene hun gjorde:


* Hun sendte ham emosjonelle tekstmeldinger uttrykke sin kjærlighet og praising ham for hans trofasthet og omsorg for hans familie.


* Hun sendte ham ikke planlagt gaver som var nyttig for sitt arbeid.


* Hun ba ham om å fortelle henne om tingene han elsker henne gjør. Og hun gjorde mer av den.


Disse er bare noen av tingene du kan gjøre for å hjelpe vanntett ditt forhold mot utroskap. Jeg følte at jeg skal skrive denne artikkelen for å vise deg hvordan noen enkle


men effektive tips kan bidra til å holde den andre kvinnen unna din mann. Du fortjener en god og sikker ekteskap gratis fra frykt for utroskap.


Til min fetter Sandra, ville jeg bare liker å si; "Glad jeg var i stand til å hindre Utroskap i ekteskapet gjennom mine skrifter. Vi ønsker deg og din familie lykke


som du fortsette å følge resten av mitt råd. Savner du fyrene også. Jeg ser frem til å se deg snart"

No comments:

Post a Comment